萍聚社区-德国热线-德国实用信息网

 找回密码
 注册

微信登录

微信扫一扫,快速登录

萍聚头条

查看: 735|回复: 0

德语一对一教学(德语备考,A1-C2, 商务德语,etc)

[复制链接]
发表于 2017-11-21 12:03 | 显示全部楼层 |阅读模式

马上注册,结交更多好友,享用更多功能,让你轻松玩转社区。

您需要 登录 才可以下载或查看,没有账号?注册 微信登录

x
本帖最后由 pspay 于 2017-11-22 15:56 编辑

有同事在做德语教学,有兴趣的同学可以直接联系,人有耐心又超级nice,后面有她的联系方式(可以试听):

Hello all, my name is Kristina and I am a fully qualified teacher in German as a foreign language that has more than 8 years experience behind her teaching international students (Master of Arts in Conference Interpreting, Universität Heidelberg)

I offer German for beginners, intermediate and advanced levels with focus on your speaking, writing and listening skils.

- Business German: communication training for meetings and everyday work life, company presentations, business correspondence
- Exams preparation:
TestDaF
DSH
Goethe-Zertifikat A1, A2, B1, B2, C1, C2
Telc A1-C1
- Practice teaching German via Skуpe (45/60/90 min) all levels from A1 till C2 (Grammar, Reading, Speaking, Writing, Listening) individual as well as small groups (till 5 persons) via virtual room.
- German for professional purposes, Medical German
- Job interview coaching for foreigners in German in order to find a job in Germany (CV, cover letter, phone interview)

Lessons are tailored to the student's needs
Please contact me to arrange a free assessment meeting (30 min via Skуpe)

Contact details:
email: intraclass@web.de
Skype name: intraclass2.0

Hallo zusammen, ich heiße Kristina und seit vielen Jahren unterrichte ich erfolgreich Deutsch als Fremdsprache vor Ort oder via Skype. Ich biete Deutsch für Anfänger (A1-A2), Mittelstufe (B1), Fortgeschrittene (B2-C2) mit dem Fokus auf die Entwicklung Ihrer schriftlichen und mündlichen Ausdrucksfähigkeiten (sowie Lese- und Hörverstehen) an. Außerdem bereite ich meine Schüler/Studenten/Erwachsene auf Prüfungen vor, wie TestDaF, DSH, Goethe-Zertifikat (A1, A2, B1, B2, C1, C2), Telc A1-C1. Einer meiner Schwerpunkte sind Wirtschaftsdeutsch (business german), Medizin, Vorbereitung auf Vorstellungsgespräche/Telefoninterview (job interview coaching), Unterstützung bei der Gestaltung einer Bewerbungsmappe (Lebenslauf, Motivationsschreiben), Kommunkation. Wenn Sie sich zu einer kostenlosen Probestunde (30 Minuten) via Skype anmelden möchten, können wir gerne einen Termin vereinbaren.
Meine Kontaktdaten sind -> E-Mail: intraclass@web.de, Skype-Account: intraclass2.0
Die von den Nutzern eingestellten Information und Meinungen sind nicht eigene Informationen und Meinungen der DOLC GmbH.
您需要登录后才可以回帖 登录 | 注册 微信登录

本版积分规则

手机版|Archiver|AGB|Impressum|Datenschutzerklärung|萍聚社区-德国热线-德国实用信息网 |网站地图

GMT+2, 2024-4-16 07:44 , Processed in 0.050500 second(s), 15 queries , MemCached On.

Powered by Discuz! X3.4

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回复 返回顶部 返回列表